İş

İş Bankası’ndan yeni nesil deneyim alanı: İş Mekan

İş Bankası’ndan yapılan açıklamaya göre, dünyada ve Türkiye’de son dönemde hızını artıran dijitalleşme ve buna paralel olarak değişen kullanıcı alışkanlıkları, bankacılık dahil hemen hemen tüm şubelerde yeni iş modellerini ve yeni çalışma alanlarını gündeme getirdi.

Kullanıcıların markalarla bağlarını sadece ana iş kolu üzerinden değil, farkındalık ve sosyal sorumluluk artıracak faaliyetlerle kurmaya başlaması, bu iş modellerinin ve çalışma alanlarının daha aktif olmasına imkan vermeye başladı.

Türkiye İş Bankası, Küme bünyesindeki iştirakleri ile birlikte, müşterileriyle dijital ortamda olduğu kadar fiziksel ortamda da iletişim kurarak farklı bir deneyim yaşamaları için yeni nesil deneyim alanı olan İş Mekan’ın ilkini hayata geçirdi. .

Banka, küresel deneyim tasarımı ajansı I-AM’in katkılarıyla hayata geçirdiği Türkiye’de bir “ilk” olan İş Yer ile keyifli ve farklı bir müşteri deneyiminin kapılarını açtı.

Açık ve katılımcı bir platform olan İş Mekan’ın açılışı, İş Bankası Genel Müdürü Hakan Aran, I-AM Kurucu Direktörü Emre Kuzlu ve İş Bankası paydaşlarının katılımıyla gerçekleştirildi.

İşMekan mobil uygulaması tüm uygulama marketlerinde kullanıcılara açılmıştır.

İnsandan ilham alan yeni nesil bir yaşam alanı olan İş Mekan, bankacılık süreçlerinin yürütülebildiği, İş Bankası Kümelenmesi içindeki marka ve platformların sunulduğu bir ekosistem yaratmıştır.

Günlük hayattaki beklentileri ön planda tutarak çalışma, sosyalleşme, farklı deneyimlerle tanışma ve alışveriş ihtiyaçlarını karşılamaya odaklanan bir kurguda tasarımı hazırlanan İş Mekan’da; İş Bankası Nişantaşı Şubesi’nin yanı sıra İş Bankası’nın online alışveriş platformu Pazarama’nın ilk fiziki satış noktası olan İş Bankası Kültür Yayınları köşesi ve Kahve Departmanı iş birliğiyle oluşturulan kafe yer almaktadır.

Banka iştiraklerinden İşmer tarafından yönetilecek kiralanabilir toplantı odaları ve çalışma alanlarıyla iş hayatına dokunan, etkinlik alanlarıyla etkinliklere ev sahipliği yapan İş Mekan’da, İş Bankası çalışanlarının hafta içi mesai saatlerinde kullanabilecekleri MaxiOfis de yer alıyor.

İş Bankası Nişantaşı Şubesi güncel çalışma saatleri kapsamında hizmet verirken, İşyeri haftanın her günü açık olacaktır.

Mekanda sunulan fiziki deneyimin tüm kanallarda dengeli ve erişilebilir olması amacıyla “İşMekan” taşınabilir uygulaması da tüm uygulama marketlerinde kullanıcılara açılmıştır. Uygulama üzerinden toplantı odaları kiralanacak, etkinlik takviminden haberdar olunarak katılım sağlanacak ve önümüzdeki dönemde kişiye özel kampanyalar hakkında bilgi alınabilecektir.

“Türkiye’nin sürdürülebilir kalkınmasına katkı sağlamayı dikkate aldık”

Açıklamada görüşlerine yer verilen İş Bankası Genel Müdürü Hakan Ortan, şubelerin yeni tasarımını oluştururken Türkiye’nin sürdürülebilir kalkınmasına katkı sağlamayı da düşündüklerini belirterek, şunları kaydetti:

“1,5 yıl önce ‘İş Bankası şubeleri nasıl olmalı’ diye düşünürken ‘Öyle bir yer açalım ki burada herkes rahat etsin’ anlayışıyla yola çıktık, bizim yerimizi çağrıştırdığı için ‘Benim Yerim’ dedik. ‘Benim Bankam’ söylemi.Sadece bankacılık işlemleri için.Sadece kitap okumak,satranç oynamak veya uzaktan çalışmak isteyenlerin değil,kitap okumak,satranç oynamak veya uzaktan çalışmak isteyenlerin faydalanabileceği bir yer tasarlamak istedik. Pazarama gibi dijital markalarımızın fiziksel olarak görülebildiği ve hissedilebildiği bir yer olmasını diledik.”

Aran, farklı alanlarda oluşturdukları temas noktaları ile dijital ve teknoloji okuryazarlığı, finansal okuryazarlık ve okuma alışkanlığı yüksek bir toplum oluşmasına yapabilecekleri maksimum katkıyı birleştirmeye çalıştıklarını vurguladı.

Dijitalleşmenin anlık bir süreç olmadığını belirten Aran, “Teknoloji değişiyor, toplum değişiyor. Dijital bir marka olmak istiyorsanız bilmeniz gereken dijitalleşmenin ve bu dönüşümün sonu olmadığını bilmeniz gerekiyor.” , her zaman bir yolculuktur. Dijitalleşmeye bu şekilde yaklaşıyoruz. İş Yeri’nin dijital marka olmayı hedefleyen bir kurumun dijital bir markayı fiziksel olarak nasıl temsil edebileceğini sağlayan bir alan olduğunu düşünüyoruz” dedi.

“Yeni nesil yaşam alanı”

I-AM Kurucu Direktörlerinden Emre Kuzlu, I-AM olarak 2022 yılının öne çıkan trendlerinden biri olan empati kavramını her yıl yayınladıkları trend raporlarıyla incelediklerini belirterek, “Biz Biliyorsunuz ki bu dönemde bankacılık sektörünün müşterileriyle kurduğu empati müşteri ilişkilerini güçlendiriyor.Araştırmalar dijital kullanım alışkanlıklarının her geçen gün arttığını gösteriyor.Banka müşterilerinin yüzde 63’ünün dijital araçlar yerine banka çalışanları ile konuşmayı tercih ettiğini gösteriyor. Karşılaştıkları mali sorunlar için” dedi.

Artan dijital kullanıma rağmen bankaların müşterilerine ve banka şubelerine verdiği kişisel danışmanlığın öneminin azalmadığını ancak bu alanların yeniden tanımlanması gerektiğini kaydeden Kuzlu, şunları kaydetti:

“Workplace projesini bu bakış açısıyla ele aldık ve farklı hedef kitle ihtiyaçlarına cevap veren, sürdürülebilir bir konsept tasarım gerçekleştirdik. Workplace, öğrencileri, girişimcileri, kamu çalışanlarını ve hatta aileleri bir çatı altında buluşturarak bir topluluk oluşturacak yeni nesil bir yaşam alanı.” Kullanıcıların yeryüzündeki seyahatlerini tamamlayıcı bir unsur olarak tasarladığımız Workplace uygulaması, dijital alışkanlıkları güçlü olan ziyaretçilerin erişim ve deneyimlerini zenginleştirecek.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort